Shumway Shumway
1114
BLOG

Gadowski jako "czerwony karaluch"

Shumway Shumway Polityka Obserwuj notkę 112

Sobota...

Środek weekendu...

A na salonie24, korzystając z nieobecności admina, na samej górze pojawia sie notka niejakiego Gadowskiego...

człowieka, który nie waha się wykorzystać nieszczęścia sąsiedniego państwa do podlansowania swojej osoby, do wykreowania się jako jeden z ważniejszych "niepokornych", przebicia Sakiewicza i Kuźmiuka w opluwaniu polskiego premiera i prezydenta...

 

nic to polska racja stanu, furda pozycja Rzeczypospolitej na arenie międzynarodowej, nie ważne wysiłki najważniejszych polityków zachodu...

JA, GADOWSKI  postanowiłem wypromować się na krwi płynącej na majdanie i wojnie grożącej Ukrainie...

starych krytyków na moim blogu prewencyjnie zbanowałem...

nowym napiszę:

 

  •  
  • @DOCENT5555

    jestes karaluchem i to czerwonym acan
  •  
  • @CIEKAWY123

    spod budki z piwem to jestes ty drogi prymitywku

     

    jak w przedszkolu... "to ty jesteś głupi"...

    A administracja nie reaguje...

    nie banuje prymitywa...

    wręcz promuje na głównej...

    panie Janke, miałem lepsze zdanie o panu...

    cóż, zawiodłem się, nie pierwszy raz...

 

Shumway
O mnie Shumway

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka